Kursas "Efektyvių pardavimų technologija"

Kuo unikalus kursas?

Kursas suteikia galimybę įsisavinti aktualius įgūdžius, reikalingus dirbti rinkos sąlygomis. Praktinis kryptingas požiūris, seminarai, aktyvios treniruotės sudaro gerą pagrindą, kad įsisavintumėte pradavimų meną.

Kursas akredituotas:
Join Exmination Board of the London Internationl Business Academy (London, England). Akreditacijos pažymėjimas Nr. W177RU301 – SM 2008 11 17.

Kam skirtas kursas?
Tiems, kurie yra susiję su pardavimais: kompanijų vadovams, vadybininkams, prekybininkų atstovams, pardavėjams, siekiantiems tapti pardavimų specialistais, kurių reikia visais laikais.

  


Kurso turinys


Kurso turinys nukreiptas į tai, kad būtų suteikta kuo daugiau naudos ir pardavėjui profesionalui, ir tam, kuris žengia pirmus
žingsnius per pardavimų lauką. Kurso logika pagrįsta pagrindinių rinkodaros, psichologinių, komunikacinių koncepcijų nagrinėjimu.
Jų įsisavinimas padės žengti reikšmingus žingsnius artėjant prie pardavimų meno.

Pagrindinės mokymo modulių temos:

Teorinis modulis – sudaro bazę būtinos medžiagos sąmoningam įsisavinimui. Šį modelį sudaro dvi knygos:

  • „Pardavimų strategija“ – praktinė rinkodara prekyboje:

  • rinkodaros sėkmingų pardavimų mišinio naudojimas;

  • prekė ir jos komponentai, firminis ženklas, prekės ženklas, pakuotė, prekės gyvavimo ciklas, pardavimų strategijos, pardavimų stimuliavimas, pardavimų vieta.

  • prekės judėjimo skatinimas, pardavimų stimuliavimas reklama;

  • vitrinų apipavidalinimas, prekybinės erdvės organizavimas, prekybinė veikla (angl. Merchandising).

  • «Pardavimų taktika» - praktinė psichologija ir komunikacijos prekyboje:

  • pagrindiniai faktoriai, įtakojantys sprendimą pirkti, pirkimo procesas;

  • psichologiniai faktoriai, įtakojantys pirkėjų elgesį;

  • pirkimo proceso įgyvendinimas.

Praktinis modulis skirtas detaliam įsisavinimui pardavimų proceso technologijos, komunikacijų su vartotojais (klausimų iškėlimo technika, aktyvus klausymasis, argumentavimas, prieštaravimų įveikimas, prekių pristatymas), pardavimų telefonu, sukūrimo patvarių vartotojų teikiamų pirmenybių ir kitų komponentų, sudarančių kompleksą žinių, gebėjimų ir įgūdžių, kuriuos turi turėti sėkmingas pardavėjas.

  

 

 

 





Kas įgyjama?
 

  • rinkodaros analizės metodai;

  • rinkodaros ir pardavimų strategijos vykdymo įgūdžiai;

  • pardavimų stimuliavimo ir produktų judėjimo paspartinimo sistemos;

  • pardavimų, produkto pristatymų ir bendravimo
    su vartotojais įgūdžiai.

 

Mokymo procesas
 

Studijos vyksta naudojant aktyvius mokymo būdus, padedančius gauti išsilavinimą neatsitraukiant nuo pagrindinės veiklos.
Mokymo proceso pagrindą sudaro savarankiškas dviejų vadovėlių studijavimas ir trys rašto darbai (TMA), dalyvavimas
seminaruose.

Mokymas vyksta interaktyviu režimu, kuomet kiekvienas teorinis fragmentas įtvirtinamas atliekant praktines užduotis
ir atsakant į klausimus.

Mokymo proceso sudedamosios dalys

  • Seminarai. Vyksta maždaug du kartus per mėnesį patogiu studentams laiku. Jų metu naudojami aktyvūs mokymosi metodai.

  • Mokomosios priemonės. Specialiai sukurti vadovėliai – darbiniai sąsiuviniai, skirti savarankiškoms studijoms.
    Atiduodami asmeniniam naudojimui.

  • Savarankiški užsiėmimai. Darbas su mokomosiomis medžiagomis vyksta interaktyviu režimu.

  • Rašto darbai. Studentams siūloma pritaikyti kurso koncepcijas jų pačių veiklai analizuoti ir tobulinti. Rašto darbą (TMA)
    vertina ir komentuoja dėstytojas konsultantas.

Kursą sudarė:
Tarptautinė verslo akademija – Rusija.
Autoriai: Dr. O. Bekbulatovas, J. Kozlovas ir kt.