Kokybės valdymas (2-4 dienos)

  • Kokybės koncepcija.
  • Kas yra „kokybė“.
  • Vartotojų reikalavimai.
  • Kokybės siekimo sąnaudos.
  • Kokybės vadybos modeliai.
  • Kokybės vadybos evoliucija.
  • Totalinis kokybės valdymas.
  • Sistemos ir barjerai siekiant kokybės.
  • Kokybės kultūra.
  • Vartotojų lūkesčių kitimas.
  • Vartotojų lūkesčių kitimo poveikis.

Pagrindinės ugdomos kompetencijos

  • Kokybės klausimų svarbos ir jų poveikio organizacijai suvokimas.
  • Pagrindinių kokybės aspektų įvaldymas: specifikacijos, atitiktis, patikimumas, kaina, tiekimas.
  • Pagrindinių būdingų kokybės valdymo sistemoms kokybės traktavimo idėjų, kokybės valdymo būdų suvokimas.
  • Kokybės vadybos modelių diegimo problemų kritinis vertinimas.
  • Kokybės kultūros vaidmuo.