Kursas „Kokybės vadyba“


Kokybė – subjektyvi sąvoka, ir jos reikšmė priklauso nuo žmogaus lūkesčių prekės arba paslaugos atžvilgiu. Šiame kurse į kokybę žvelgiama vartotojo lūkesčių požiūriu, tuomet vartotojai yra visi, kas moka, naudojasi preke ar paslauga arba gauna iš jų kažkokios naudos. Jeigu numanytume, kad daugelio organizacijų tikslas yra suteikti paslaugas arba prekes, kurios patenkina su jais susijusius žmonių lūkesčius, tuomet kokybė – svarbiausias viso personalo, ypač vadybininkų, klausimas.

Pagrindinės temos:

 ....
  • Kokybės koncepcija
  • Kokybės klausimų būtinybė ir svarba
  • Kas yra „kokybė“?
  • Vartotojų reikalavimai
  • Kokybės sąnaudos
     
  • Kokybės vadybos modeliai
  • Kokybės vadybos evoliucija;
  • Visuotinė kokybės vadyba
  • Kokybės vadybos sistemos
  • Ar suderinama visuotinė kokybės vadyba su kokybės vadybos sistemomis?
  • Kokybės patikrinimas
  • Kokybės srities apdovanojimai
     
  • Kokybė: kritinis vertinimas
  • Kokybės vadybos problemos
  • Kliūtys, atsirandančios siekiant kokybės
  • Kokybės kultūra
     
  • Kokybė ir vartotojai
  • Vartotojų lūkesčių pokyčiai
  • Vartotojų lūkesčių pokyčių įtaka Jūsų vaidmeniui organizacijoje